Dagen med Johanna och Amanda

Super go dag med mina fjantisar! Har saknat er ♥ Snyggt matchat med blått linne va ;)
 
Vi gick på grand och jag köpte lite saker som jag kommer visa er sen. 
Efter det åkte vi hem till Johanna, där jag och Amanda (som ni ser på bilderna ovan) sprejade vårat hår blått i topparna, dock fick det åka av direkt efter bilderna blev tagna, haha... 
Nu har jag sprungit och ska snart hoppa in i duschen, sen kommer christoffer hit och vi ska kolla på This Means War! Hoppas du haft en bra dag, och kommer ha en lika bra kväll! c ya later alligator.

Kommentarer
Postat av: sexy

yummmmmmmm sexiga...............

2012-07-18 @ 16:46:11
URL: http://jjohannawahlberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***