Tjabba tjena hallå

Portugal förra sommaren
 
Dagen består av att packa packa packa! och städa lite. Åker till cypern imorgon :thumbup: ska bli så skönt att komma ifrån det här skit vädret! Så då kommer jag antagligen inte uppdatera på en vecka, eller jo, möjligtvis om jag hittar wifi och kan blogga lite ifrån mobilen. Men nu ska jag återgå till packningen och städningen, kanske kolla något Sex and the City avsnitt. Har i nästan ett år nu kollat på Desperate Housewives♥♥, men nu kan man inte ladda hem fler säsonger så sitter och väntar otåligt på att säsong 8 ska komma ut, och då menar jag inte på tv för där vet jag att den redan gått. Men ha de bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***